QUE VIVA LA VIDA CHINGA'O

OAKLAND BORN SINALOENSE BRED,YAQUI BLOOD.....anything else just ask Find me on instagram laprima510
Throwback pic to a baile a year ago…lol I’m giving you rodner Figueroa realnessssss. Back when I had long hair…don’t miss it

Throwback pic to a baile a year ago…lol I’m giving you rodner Figueroa realnessssss. Back when I had long hair…don’t miss it

Banda Rancho Viejo - Que Machin

Never understood the word “machin” in Paisa language…..lol Anyways good song pa hecharse una buena bailda with a beer in hand. Feliz Sabadito

CANCION DE CANCIONES - Hijos de Barron

Cancion Mejor escrita del 2013!!….Si le encuentran el chiste es por que si saben de musica buena!! BELLA BELLA BELLA cancion!!!

thats right there folks is pretty cool……

thats right there folks is pretty cool……

aunque sea humilde el ranchero hay que respetar a su esposa

Manuel Juarez- Joan Sebastian

Miguel y Miguel - Cruz de madera - En vivo desde los Mochis

Esta es pinche musica no chingderas!!!!…..”que sea una gran fiesta la muerte de un pobre”

The loneliest place I have found on this planet has been in the ring…no matter what martial art you train. No one is gonna come and save you and it’s you and your enemy toe to toe. But it’s also the most tremendous amount of freedom I have ever felt. Nothing else matters in that moment the high you get. The blows don’t even hurt you just keep pushing….I fell in love that feeling at 8 years old.  Although I have distanced myself from that world it keeps calling me back…Thank you god forgiving me this.

The loneliest place I have found on this planet has been in the ring…no matter what martial art you train. No one is gonna come and save you and it’s you and your enemy toe to toe. But it’s also the most tremendous amount of freedom I have ever felt. Nothing else matters in that moment the high you get. The blows don’t even hurt you just keep pushing….I fell in love that feeling at 8 years old.  Although I have distanced myself from that world it keeps calling me back…Thank you god forgiving me this.

the other day my mom said….

la proxima vez que vayamos a Culiacan quiero ir a un table dance…

Me: un strip club!?!?

mom:si!! segun so muy buenos en Culiacan.

uhhhhh wtf! lmao! making it rain next to my mom?!? lolz idk if im down..